Sunday, August 29, 2010

Berbuka Puasa kat umah Fara & Yus..

Semalam aku ngan edy berbuka kat umah fara n yus...
ni la fara n suami tercintanya, yusri...
Mula2 aku n fara cadang nk masak sdiri.. Last minute x jadi.. kteorg postpone ari merdeka nnt (selasa).. So smlm kirenya berbuka smbil bncang2 la nk masak ape selasa t.. Akhirnya menu yg kteorg nk masak adalah.... JENG..JENG...JENG..(Tunggu la selasa t..hehe)

Semalam kteorg beli jek kat bazar ramadan batu gajah... Aku n edy smpai lmbat... so fara blk dulu sbb die kate nk msk nasi.. Aku ngan edy bli bihun sup, putu bambu, murtabak ayam, karipap n air tebu... Selesai beli kteorg trus jek g umah fara...

Masuk waktu kteorg berbuka berempat sama2... Haaa.. lupe nk cter... Minta maaf sgt pd Fara sbb aku terlupa nk pesan kat die jgn masak nasi byk2 sbb aku n edy on diet.. puasa ni kteorg xnk mkn nasi.. Sori taw fara.. lupe sgt nk bgtaw... Ampun yaa!! hehe..

Lepas berbuka kteorg lepak2 smbil tgk yus pasang lampu lip lap kat umah dieorg.. Dlm kul 10 baru aku n edy blk.. Pasni jmpe lg fara n yus on Merdeka day... x sbr nk msk sama2... hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers