Monday, December 6, 2010

27 November yg lps punyer cter!!! =) ~Versi Malam hari~

Weeeh0oo.... =)

Seperti yg dijanjikan dlm episod yg lps... ececeh... korang nk taw kn malam 27hb tu pe plak tjadi... hmm ni la cternya...

Siang tu aku kat umah awanis smpi la kul 5 ptg sbb stunya ujan lebat sgt2 pastu kduanya mjlis pertunangan awanis pn lmbt habisnya... (dsbbkan beberapa masalah yg x dpt dielakkan..hehe)..
Tiba2 zam msg aku bagitau jadi main bowling ngan kwn2 ex-5sc4... Hmm... aku pe lg blk tu mmg pecut abis la blk ipoh... sbbnya zam kate nk amik aku kat umah kui 7.25 malam... huhu...
Inchik tunang kat sebelah pnyer la sedap die tido... sama la ngan org2 kat blakang.. (mak, esiya n iqah) hehe..

Alhamdulillah smpai dengan selamatnya kat umah dlm kui 6.40 petang... ha.. pe lg.. smpai2 kelam la mndi n siap2 nk g men bowling plak...

So, sampai kat Ipoh Parade da de kwn2 yg tggu... sbbnya pas zam amik aku, kteorg g amik ibu mengandung (lin) n rafidah dulu... So yg dapat joinnyer ialah aku, zam, ayeen, lin, rafidah, zue, memer, mer ali, wan meli n chaoi...

Pas men bowling... kteorg g antar si mak buyung sorang tu dulu sbbnya da nk kui 12 mlm da... takut plak bawa bini org mlm2 tmbah2 die tgh mngandung... Pas antar die kami sume g lepak kat kedai mkn btul2 dpn sekolah rendah pengkalan tu... makan2 smbil sembang2 smpai la pukul 1.30 pagi...

Papepun 27hb tu memang aku hepi sgt2 sbb siangnya dpt jmpe kwn2 msa diploma pastu mlmnye plak dpt hangout ngan kwn2 skolah... X lupe kat wan meli thanks sbb blnje mkn mlm tu... =)

So... ni ha diantara pic2 yg smpat ditgkp pd malam tu... =)

Let's enjoyyy!!! =))

ni masa semua baru sampai...

ni score masa game last... 

setelah selesai bermain... inilah aksi kami..hehehe

lagiii.... layannn... =)

x cukup beramai2... bertiga pn jd... yg penting lokasi dirahsiakan..haha

last2, otw g car park pn jadi... =)

Ok la... tu la cter aku pe yg terjadi pada tarikh 27 nov 2010... =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers