Friday, December 24, 2010

Sedih sgt... =(



Salam...

Hari ni aku rase sedih n kecewa sgt2... terase diri ni hina... ecehceh... 
Ye la.. kdg2 rase terase sgt ststus kontrak ni mcm org ank tirikan.. padahal bukan bapak dieorg pnye opis pn.. 
dieorg pn keje mkn gaji.. hmm.. ntah la..
kite wat la keje sehabis baik camne sekalipun tetap x nampak... 

Dulu masa keje kat Agrobank pn sama... tu lg la boss terang2 x suke.. tension giler beb..!!! Ari2 aku call Zaidy cter smbil nangis2.. 
wat keje ikut arahan skalipun tetap die negatif ngan aku.. xtaw la nape!! 
arhh... aku lg la da org x suke, aku lg la x suke... 
nsib la dapat keje kat ipoh ni.. tu pn bertahan gak aku stahun kat Agrobank..  nak xnak TERPAKSA la!! Rupenya keje sni pn sama!! tp de gak la yg ok n x cmtu layan kami yang "kontrak" ni..

Xpe la.. aku aggap sume ni satu pengalaman yang xleh aku lupe.. 
TP aku rase betol la... selagi kite x status TETAP & BERPENCEN tu.. 
selagi tu la org x pandang kite kan???? hmm..sedeynya... 
bila la nk dapat keje TETAP ni???
Interview da byk pegi tp xde sngkut pn.. Xkan nk ade kabel baru dapat?? 
kalo cmtu smpai ke tua la aku x dapat keje tetap sbb aku xde kabel!!

Hmm... Papepn rezeki di tangan TUHAN.. Aku percaya rezeki tetap ade mungkin Tuhan da merancang yang lagi terbaik untuk aku nanti.. 
amin.. =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers