Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR 2011!!!!

Salam...

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah SWT  kerana limpah kurnianNya aku masih bernyawa sehingga ari ni utk mnyambut 2011 @ 1432H.... 

Rasenya cepat sangat masa berlalu.. byk pahit manis pada tahun 2010.. Harapan aku, tahun baru ni memberi sinar baru yang lebih bermakna wat diri sendiri, family serta tunang tersayang....

Perancangan tahun 2011 ni.. aku harap sangat tahun ni aku dapat keje tetap!! Al-maklum la umur pn da mningkat tahun ni.. Adoii..sedar x sedar da nk masuk 26 tahun dah bln Mei nnt... Tua ke??? eh.. dak eh.. still mude ok... hehehe..

Oklah.. xnak pokpek2 panjang...
Aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru 2011 untuk semua... Semoga segala impian dan harapan yang kita azamkan semua tercapai pd tahun nie... InsyaAllah dengan izinNya... AMIN... =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers