Friday, January 14, 2011

Makan free... huhu~

Alloo sume...
Hari ni dah 2 minggu da berlalu untuk tahun 2011 ni... Kejap je kan masa berlalu? makin tua dah aku ni...ahakss.. Berbalik pada tajuk di atas.. (cewahh...;p), hari  ni kat opis aku ni de wat Jamuan kesyukuran kat Unit Pengurusan Hutan... Pe lagi tepat pukul 11.30 pagi tadi kiteorang kat pentadbiran ni pegi la terjah... hehehe... ye la makan free beb... laju la... TP kan punye la excited kami pegi rupenya ketering tak datang lagi... hahaha... katering lambat plak.. hahaha.. nak cover malu kan.. kami semua wat lawatan kat  Unit Industri yang terletak bersebelahan unit pengurusan... hahaha... lawak2.. 

Last2 kul 12 baru start majlis kesyukuran... Dimulakan bacaan doa pastu selesai jek baca doa... pe lagi beratur la nak amik makan... adooiii... da macam beratur nak amik makanan RMT jek kat sekolah.. ahakss.. Nasib makan nasi ayam beratur gak la aku... klu setakat makan besa2 jek xnk aku beratur... (amboii... sejak2 masuk 2011 ni demand lebih plak aku!!! hihihi... dak eyh... saje2 jek... fuh.. cover2.. ;p) 

So, thanks sgt2 ek kat unit pengurusan blanje aku makan hari ni... 'Sep' (save) duit hari ni... hehehe...=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers