Monday, January 31, 2011

Besday Yusri 30/01/2011...

Aii... ni citer pasal malam semalam... aku janji ngan fara nk jumpa dia sabtu.. tp atas sebab2 tertentu (cewah...) terpaksa postpone malam semalam... hehe.. Sebenarnya tujuan aku nk jmpe fara sbb nak bagi fara ngan suami die (yusri) rase popia otak2 n otak2... Aku ngan edy sampai umah deme pkl 8.35mlm... tgk umah deme gelap jek... aku pn msg la.. dalam 15 minit tggu tau, tiba2 yus kuar... aikk.. kusangkakan xde org...hahaha... rupanya fara jek xde... Masa tgh tggu tu kan.. aku dapat idea nk bakar otak2 yang aku bawa tu kalau yus ade arang... klu x aku igt nk soh fara bakar guna dapur gas jek.. hehe... Ha... tnya yus, die kate ade arang... kire cantik la tu..huhu..

So pe lg, yus ngan edy mulakan tugas dieorg iaitu menyalakan api dan membakar... (hmmm... last2 aku yang bakor). Tugas aku ngan fara plak menggoreng popia otak2.. Ha.. lupa nk cerita kat korang fara blk bile.. kang kome kate aikk de plak fara kan? sbb td cerita fara xde... hehe... Fara blk masa kiteorg baru nk masuk umah deme... hehe..

Masa tgh menggoreng tu fara bagitau ari ni (30/1/2011) harijadi yus... Lorhh.. ye ke? lupa la plak.. sbb rase baru sgt tahun lepas kiteorg wat suprise sambut besday yus kat restoren basikal tua.. Cepatnye mase berlalu kan? aku pn ckp la kat edy...edy pn x teringat... klu tau leh bawa kek ke, sosej ke... alang2 da panggang otak2 tu... Aiseehhh... sori la bro yus ek.. thn dpn kite smbut k... hehe..

So, kiteorang sambut je la besday yus dengan popia otak2 dan otak2 gantikan kek yg x ado!! haha... Jadilah kan? janji ade makanan.. hehe... 

Ni ade la beberapa gmbar yang sempat di snap malam semalam... Papepun aku nk ucapkan "Selamat Hari Tua" kat Yusri yang ke-28 thn ni,, Semoga panjang umur, murah rezeki dan cepat2 dapat baby k... ;)


















Maap le yek... pape pun gmbar kami la dulu... hehe..


















Ha... ni la gmbar "besday b0y" nye... berposing sambil membakar otak2.. hikhik... 














2 jejaka idaman aku dan fara.... TP fara da dpt "hak eksklusif"... aku bru otw... haha...














ini ar yang kami bakar.... otak2 Johor mari!! hehe..














ni la hasilnye selepas di bakar...















ni je la yang ade utk sambut besday boy semalam... otak2+popia otak2+kacang+teh o ais.... layannn.... =)














Lastly, x lengkap la x letak pic tuan rumah.... Fara & Yus... =)

Thanks ek utk korang berdua.... xpe fara, thn dpn kite smbut besday yus lg gempak ek siap gntung belon2 tau... hehehe...

ChentaZS =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers