Monday, February 14, 2011

MENUNGGU lagi... dan lagi!!

Hari ni hari Isnin... macam biase la bila hari isnin jek mula la mood xde la, malas la... hehe... Sok cuti Maulidur Rasul... Slalunya bla ade cuti tersepit cam hari ni, kalo x ambil cuti x sah... Tp hari ni aku excited lebih nak pegi keje... ade 2 SEBAB kenapa?? Nak tau x?? Pertama, ramai orang xde kat ofis ri ni (termasuk la mak tiri, kak tiri... hehe.. Korang x yah la taw sape2 ek.. cuma aku leh bgtaw org tu adalah org2 penting la kat opis ni..hehe) Pastu kan... Yang KEDUAnya, Hari ni keputusan SPA keluar... Tu la sebab2 aku tiba2 excited hari Isnin (hari ni je la...)
Tp..tp..tp... bila aku datang opis jek.. aku try buka internet sampai skang la x dapat... Server down kate En. Din Pegawai IT kat opis ni... Hmm... pe lg?? rosak la program...!! baru ingat nk senang lenang main internet hari ini tanpa gangguan tp hancusss suda!! Lebih sadis smpai skang aku menunggu result SPA yang x kuar2 smpai la ni... (dah pkl 1.40pm dah ni kate hari ni kuar..) aiyakkk... ;(
Ni aku pinjam Kak Raja punya broadband smntara die x guna utk aku tggu kputusan SPA kuar.. Tp nampaknya mcm xde result lg hari ni... Adoii... aku x suke menunggu sbenarnya.. biar org tggu aku x pe.. hehe.. (Tu yg mak aku slalu bsing tu..sbb aku slalu bg org tggu aku especially yg slalu kena tggu adalah Inchik Edy aku la... ala... tyme ni la kite nk tgk pasangan kite ni seorg yang panas baran ke x...hehe.. alasan.. )
SO..SO..SO... berbalik pada citer aku nih!! Sampai bile aku kena tggu lagi ni ha?? sok? lusa? Selagi xtaw tension beb.. serba serbi x kena... sebab pale dok pkr dapat ke x dapat? Alahaiii... cepat la SPA oii...

Chentazs =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers