Friday, March 11, 2011

Cerita di hari Jumaat...

Salam semua.....

Hari ni hari jumaat yg terakhir aku kat opis ni.... jumaat mggu dpn aku kat tempat baru dah... insyaAllah... Jauh di lubuk hati rase edih la gak sbb da biasa bile jumaat jek aku lepak2 dpn kompute layan fb, blog tanpa ade gangguan.... leh dikatekan beberapa kali jumaat jek aku kuar.... tp mostly jumaat jek aku kat opis la... rase best jek online ari jumaat sebab kat opis xde org... yg tggal aku ngan kak sue, kak pairoos... yg len2 tu kbyakan kuar @ blk umah..... So, ble jumaat jek yeeeeeeebaaaaa laaa!!! hehehe....

Tapi pasni xtaw keadaan jumaat aku cmne plak kat sana?? mintak2 la best gak kan? x sabor nak tggu lapor diri selasa nnt...dlm mase sma takut pn ade... Ye la.. xtaw lg suasana, kwn2 cmne lg kat sana... Harap sgalanya ok... doakan sy ye kwn2.... hehehe....

Okla... di kesempatan ni, aku nk ucapkan terima kasih byk2 kat kwn2 aku kat jabatan hutan nie... selama aku kat sini korang byk tolong, bantu, ha.. blanje aku, x kire la kat sape2 pun janji kwn2 kat jabatan hutan ni... Special thanks to kak sue dewi (yang slalu dgr cter n mslh2 aku), kekk (ko msti sedey kan nk pisah dgn aku? sbb dari amik dip dulu kta da sma2 kan?..), zubir (opis boy yg sgt sempoi n best), abg lan (yg slalu blnje mkn pizza la,kfc la...) senang ckp sume org kat unit pentadbiran la... Tanpa anda2 sume kat siapa la daku kat jabatan hutan ni...hehe.. Semoga persahabatan kite berterusan smpai bla2 ek kwn2 walau aku da xde kat jabatan hutam ni nnt.... InsyaAllah kawen nnt aku x lupe jmput sume taw... =)

ok sekian dari saya.... =)

ChentaZS =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers