Wednesday, March 9, 2011

Hari2 terakhirku.......

Haha.... entry sedih beb... =) 
Actually xla berape nak sedih sgt pon... saje wat gempak... hehe..

Hari ni rabu (9/3/2011).... bermakna lagi 4 hari jek aku nak jejak kaki kat unit pentadbiran Jabatan Hutan nie... (9,10,11 & 14hb). Alahaiiii....sedih la pulok nak tggalkan komputer (yang tgh aku guna skang nie...hehe), kerusi yang tgh aku duduk, senang cter sedih nk tggalkan tempat aku skang ni... (hahaha... lawak... bkn sdih nak tggalkan kwn2 kat sini...). Tapi sbnarnya jauh disudut hati mmg la sdih gak nak tggal kwn2 especially kwn yg rapat kat sini (kak sue, kak pairoos, lin, kekk....) hukhuk... i will miss them so much!!! ='( 

X sangka betul kejap je masa berlalu... pejam celik,pejam celik dah hampir sgt setahun aku keje kat Jabatan Perhutanan Negeri Perak dan di tempatkan kat unit pentadbiran ni.. (1/4/2010 - 14/3/2011)...
Alhamdulillah... rezekiku setahun disni pastu aku dah dapat tetap kat JPJ... (15/3 ni aku lapor diri..) 
Takut pun ade nak tempuh suasana baru blk nnt, kwn2 baru... Papepun doaku smoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan nanti olehNya... amin... So, tggu citer aku pas lapor diri plak nnt yek... daaa....

ChentaZS =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers