Tuesday, March 8, 2011

Pulut kuning & rendang ayam.....

Hari ni aku bawa pulut kuning & rendang ayam n kuah kacang & nasi impit g opis... Ye la... sblm ni aku da niat da kalo dapat keje tetap nak bw sket pulut kuning & rendang ayam kat unit aku ni.... Alhamdulillah hari ni tertunai sudah niat aku.... Kenapa mesti kalau doa selamat@kesyukuran wajib nak kena wat pulut kuning erk? Sbnarnya x kesah la kite nak wat pe pun kan? janji kite ade niat ikhlas nak bg org makan.... (menandakan kite bersyukur dgn rezeki yang Tuhan murahkan utk kite)... Alhamdulillah... aku bersyukur... dan doa aku smoga aku akan sentiasa berasa syukur dgn setiap kurniaan yang Tuhan berikan untuk aku walau ujian yang diberikan... InsyaAllah aku akan tetap menerima dgn hati yang terbuka dgn rase bersyukur.. amin... Kerana setiap ujian @ dugaan yg diberikan kpd kite menandakan Allah sgt syg kpd hambaNya =)

ChentaZS =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers